Дистанційне навчання. 5 клас волейбол

https://www.youtube.com/watch?v=uBeTiKAQlA8

13.03.2020.

Тема. Прийоми і передача м'яча двома руками знизу.




Волейбо́л (від англ. volleyball, інші назви: відбива́нка (заст., діал.), сітківка) — спортивна гра з м'ячем, у якій дві команди змагаються на спеціальному майданчику, розділеному сіткою. Волейбол є олімпійським видом спорту.
снують декілька різних версій гри. Мета гри — направити м'яч над сіткою таким чином, щоб він доторкнувся до ділянки суперника та запобігти спробі гравців суперника зробити те саме. Для цього команда має торкнутися до м'яча не більше трьох разів (або, можливо, ще один раз на блоку).
М'яч вводиться до гри через подачу: гравець, що подає, завдає удару по м'ячу направляючи його у бік суперника. Розіграш кожного м'яча триває до приземлення м'яча на майданчик, виходу в «аут» або порушення правил.
У волейболі команда, яка виграла розіграш, отримує очко (за системою «кожний розіграш — одне очко»). Коли команда, що приймає подачу, виграє розіграш, вона одержує очко і право подавати, її гравці переходять на одну позицію за годинниковою стрілкою.
Волейбол (англ. volleyball від volley — «залп», «удар з льоту», і ball — «м'яч») — вид спорту, командна спортивна гра, в процесі якої дві команди змагаються на спеціальному майданчику, розділеному сіткою, прагнучи направити м'яч на сторону суперника так, щоб він приземлився на майданчику супротивника (добити до підлоги), або гравець команди, що захищається, припустився помилки. При цьому для організації нападу гравцям однієї команди дається не більше трьох торкань м'яча поспіль (на додаток до торкання на блоці). Центральний орган волейболу, як міжнародного виду спорту, що визначає зведення правил FIVB (англ.) — Міжнародна волейбольна федерація. Волейбол — олімпійський вид спорту з 1964 року. Волейбол — неконтактний, комбінаційний вид спорту, де кожен гравець має свою спеціалізацію на майданчику. Найважливішими якостями для гравців у волейболі є стрибучість для можливості високо піднятися над сіткою, реакція, координація, фізична сила для ефективних ударів. Для любителів волейбол — поширена розвага і спосіб відпочинку завдяки простоті правил і доступності інвентарю. Існують численні варіанти волейболу, що відгалузилися від основного виду, — пляжний волейбол (олімпійський вид з 1996 року), міні-волейбол.

Походження сучасного волейболу.

Винахідником волейболу вважається Вільям Джон Морган, викладач фізичного виховання коледжу Асоціації молодих християн (YMCA) в місті Холіоке (штат МассачусетсСША). 9 лютого 1895 року в спортивному залі він підвісив тенісну сітку на висоті 197 см, і його учні, число яких на майданчику не обмежувалося, стали перекидати через неї баскетбольний м'яч. Морган назвав нову гру «мінтонет». Роком пізніше гра демонструвалася на конференції коледжів асоціації молодих християн в Спрінгфілді і за пропозицією професора Альфреда Т. Хальстеда отримала нову назву — «волейбол». У 1897 році були опубліковані перші правила волейболу. Загальні правила гри сформувалися в 191525. У країнах АмерикиАфрикиЄвропи практикувався волейбол з шістьма гравцями на майданчику, в Азії — з дев'ятьма або дванадцятьма гравцями на майданчику 11×22 м без зміни позицій гравцями під час матчу. У 1922 році проведені перші загальнонаціональні змагання — в Брукліні відбувся чемпіонат YMCA за участю 23 чоловічих команд. У тому ж році була утворена федерація баскетболу і волейболу Чехословаччини — перша у світі спортивна організація з волейболу. У другій половині 1920-х років виникли національні федерації БолгаріїСРСР, США і Японії. У той же період формуються головні аспекти техніки — подача, приймання, нападний удар і блок. На їх основі виникає тактика командних дій. У 1930-і роки з'явилися груповий блок і страхування, варіювалися нападні й обманні удари. У 1936 році на конгресі Міжнародної федерації з гандболу, що проводився в Стокгольмі, делегація Польщі виступила з ініціативою організувати технічний комітет з волейболу як частину федерації з гандболу. Була утворена комісія, до якої увійшли 13 країн Європи, 5 країн Америки і 4 країни Азії. Членами цієї комісії як основні були прийняті американські правила з незначними змінами: виміри проводилися в метричних пропорціях, м'яча можна було торкатися всім тілом вище поясу, після того, як торкнувся м'яча на блоці, гравцю було заборонено повторне торкання поспіль, висота сітки для жінок — 224 см, зона подачі була суворо обмежена.

Корисне відео

https://www.youtube.com/watch?v=9YzQIUMp2kM


16.03.2020.
Тема. Передача м'яча двома руками зверху.

Корисне відео

https://www.youtube.com/watch?v=uBeTiKAQlA8






18.03.2020.
Тема уроку. Подача м'яча однією  рукою.

Корисне відео.


https://www.youtube.com/watch?v=78YbppnFLJY




20.03.2020.
Тема уроку. Передача м'яча двома руками зверху.
Корисне відео.


https://www.youtube.com/watch?v=wvjG82r3c3A




https://www.youtube.com/watch?v=PQh3gVGPXnQ






30.03.2020.
Тема уроку. Подача м'яча.
Корисне відео.


https://www.youtube.com/watch?v=6O2ZBeyNXDw



https://www.youtube.com/watch?v=hnL7vYJ6jvw








01.04.2020.
Тема уроку. Подача м'яча.

Корисне відео.


https://www.youtube.com/watch?v=ih8R2-ECeFU


https://www.youtube.com/watch?v=RiG4HsT8WCQ


Q
https://www.youtube.com/watch?v=Y7AJ1HSN_M





                                                                                                 
                                                                                                                                                                                                         
03.04.2020

Тема уроку. Подача та прийом м'яча.

Корисне відео.  

https://www.youtube.com/watch?v=2yz9LRgj4_o



https://www.youtube.com/watch?v=en7s-Wv0BHs&t=70s


https://www.youtube.com/watch?v=9YzQIUMp2kM&t=34s




06.04.2020.  


Тема уроку. Прийом і передача м'яча.


Відео.  


https://www.youtube.com/watch?v=2yz9LRgj4_o&t=43s


 https://www.youtube.com/watch?v=D7-xgsL-bVw







08.04.2020.

Тема уроку. Подача м'яча однією рукою.

Відео.


https://www.youtube.com/watch?v=78YbppnFLJY&t=28s


https://www.youtube.com/watch?v=C-K4mwnkwks


https://www.youtube.com/watch?v=ewBi66gtQ1g  



10.04.2020.  

Тема уроку.  Передача м'яча двома руками зверху


https://www.youtube.com/watch?v=hhmU_7llZqw&t=101s  

https://www.youtube.com/watch?v=uBeTiKAQlA8&t=12s  



13.04.2020.  

Тема уроку. Подача м'яча .Передача м'яча двома руками зверху



Відео.  

https://www.youtube.com/watch?v=3ZXzWjmDh30  

https://www.youtube.com/watch?v=uBeTiKAQlA8&t=1016s  



15.04.2020.  

Тема уроку. Подача м'яча однією рукою.  

Відео.  

https://www.youtube.com/watch?v=V_Dnov-twA0  




ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
для перевірки теоретичних знань
з модуля «Волейбол» для учнів 5 – 7 класів
(дати 1 правильну відповідь)
1. Укажіть розміри волейбольного майданчика.
  • А - 9 м × 9 м
  • Б - 9 м × 18 м
  • В - 7 м × 12 м
2. Назвіть засновника волейболу.
  • А - Нільс Хольгрен
  • Б - Джеймс Нейсміт
  • В - Вільям Морган
3. Скільки гравців знаходяться на одній половині майданчику під час гри?
  • А - 9 гравців
  • Б - 6 гравців
  • В - 7 гравців
4. Із скількох партій складається гра?
  • А - з 2-х або 3-х
  • Б - з 3-х або 5-ти
  • В - з 4-х або 5-ти
5. Як гравці переміщаються по майданчику в наступну зону?
  • А - проти годинникової стрілки
  • Б - як заманеться
  • В - за за годинниковою стрілкою
6. Скільки кроків може зробити гравець з м’ячем під час гри «Піонербол»
  • А – 4 кроки
  • Б – не більше 3 кроків
  • В – будь-скільки
7. Під час гри «Піонербол» м’яч треба:
  • А – Впіймати
  • Б – Відбити
  • В – Нічого не робити
8. Укажіть, чим відрізняється м’яч для гри у волейбол для жінок і чоловіків.
  • А - масою
  • Б - нічим
  • В - за кольором
9. Укажіть, із яких частин складається гра у волейбол (піонербол).
  • А - партій
  • Б - таймів
  • В - періодів
10. Яким повинне бути взуття гравця у волейбол (піонербол)?
  • А – на твердій підошві
  • Б – на м’якій підошві
  • В – не має значення
1 правильна відповідь - 1 бал
2 бали нараховуються, як БОНУСНІ!

Кiлькiсть переглядiв: 1511
1





17.04.2020.    ФУТБОЛ.


Тема уроку. Ведення м'яча. Гра воротаря.

Відео.  

https://www.youtube.com/watch?v=6g66NXNrmOY  

https://www.youtube.com/watch?v=DQeRFtXhD-4&t=37s  

https://www.youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0&t=52s  

https://www.youtube.com/watch?v=phhtiwjHsKc  

https://www.youtube.com/watch?v=dH6znbruTic 

https://www.youtube.com/watch?v=RgJKXHwZNG0&t=6s  



22.04.2020. 

Тема уроку. Ведення м'яча.  Гра воротаря. 

Відео.  

https://www.youtube.com/watch?v=6g66NXNrmOY  

https://www.youtube.com/watch?v=DQeRFtXhD-4&t=37s  

https://www.youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0&t=52s  

https://www.youtube.com/watch?v=phhtiwjHsKc  

https://www.youtube.com/watch?v=dH6znbruTic 

https://www.youtube.com/watch?v=RgJKXHwZNG0&t=6s  


24.04.2020. 

Тема уроку.Передачі м'яча. Жонглювання. 

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=9e54Nj1XZOM 

https://www.youtube.com/watch?v=zQ22tAcwdl4&t=60s

https://www.youtube.com/watch?v=TXcJ4Wqn9Oo&t=7s 


27.04.2020. 

Тема уроку. Штрафні удари. Фінти. 

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=XmEimTo4zoQ&t=32s  

https://www.youtube.com/watch?v=GIv1_PxOH14&t=156s


https://www.youtube.com/watch?v=0g8M91CITv8&t=423s 

https://www.youtube.com/watch?v=SEqF-iHCblE&t=307s  

https://www.youtube.com/watch?v=rcTQ8URWw3M&t=32s  



29.04.2020. 

Тема уроку. Удари головою. Удари по м'ячу. 

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=e3lavmO8FC4&t=14s 

https://www.youtube.com/watch?v=LMnNJTXo6q8 

https://www.youtube.com/watch?v=wZ5hx-Vp0Dg 

https://www.youtube.com/watch?v=d6dOJnKdOdU 

https://www.youtube.com/watch?v=1bVGwlQGXlk  



04.05.2020. 

Тема уроку. Удари головою по м'ячу. Жонглювання. 

Відео.  

https://www.youtube.com/watch?v=RbNhfEU5fxY

https://www.youtube.com/watch?v=LMnNJTXo6q8 



06.05.2020. 

Тема уроку. Фінти.Удари по м'ячу. 

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=fsO4GYn-7UI&t=169s

 https://www.youtube.com/watch?v=5m6UNUkx400&t=93s  

https://www.youtube.com/watch?v=97QETf8tgCM&t=12s  



08.05.2020.  

Тема уроку. Фінти. Жонглювання. 

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=xIB0AS5xLBM  

https://www.youtube.com/watch?v=yJWPNdt2SHs    

https://www.youtube.com/watch?v=zQ22tAcwdl4&t=67s 

https://www.youtube.com/watch?v=K8cU0-U2qco







ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
для перевірки теоретичних знань
з модуля «Футбол» учнів 5 класу

(дати 1 правильну відповідь)
1..Який склад команди?
  • А - 11 гравців
  • Б -7 гравців
  • В - 15 гравців
2.Яка країна вважається батьківщиною футболу?
  • А - Англія
  • Б - Голландія
  • В - Франція
3. Назвіть першу українську футбольну команду м. Харків?
  • А.- Местрам
  • Б.- Штурм
  • В.- Динамо
4. Як на початку тренування запобігти травмуванню?
  • А. - Поспати
  • Б. - Виконати розминку
  • В. - Полежати
5. Способи ведення м’яча
  • А.- По дузі
  • Б.- Змійкою
  • В. - Рукою
6. Чим можна жонглювати м’яч?
  • А. - Ногою
  • Б. - Рукою
  • В.- Стегном
7. Що має робити воротар, коли м’яч летить у ворота?
  • А.- Відбити м’яч
  • Б. - Спіймати м’яч
  • В. - Дати йому змогу влучити у ворота
8. Чи може гравець без дозволу судді залишити межі футбольного майданчика?
  • А - так
  • Б - ні
9. Укажіть розміри футбольних воріт.
  • А - 7,00 м × 2,50 м
  • Б - 7,32 м × 2,44 м
  • В - 8,32 м × 3,44 м
10.Тривалість гри
  • А - 90 хв. – 2 тайми по 45 хв.
  • Б - 120 хв. – 2 тайми по 60 хв.
  • В - 40 хв. – 2 тайми по 20 хв.

1 правильна відповідь - 1бал.   




13.05.2020. Легка атлетика. 

Тема уроку.Низький старт. Стрибки в довжину з місця.  

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ

Боротьбу, кулачний бій і взагалі усі вправи, що розвивали силу, греки відносили до важкої атлетики. Ясно, що назва «легка атлетика» сьогодні досить умовна, адже важко назвати, наприклад, біг на довжелезну дистанцію — марафон або метання молота «легкими» фізичними вправами.
Найдавнішим змаганням атлетів, безсумнівно, є біг.
Разюче, що сьогодні ми знаємо ім`я першого олімпійського чемпіона древньої Греції і дату, коли відбулася ця подія. Це трапилося в 776 р. до н.е. в Олімпії.
Переможець був один, тому що атлети змагалися на тих іграх тільки в бігу на один стадій (приблизно 192 м) — звідси слово «стадіон».
Переможця кликали Коріб, здається, він був кухарем з міста-поліса Эліди.
В Ермітажі, у Санкт-Петербурзі, можна побачити грецькі і римські пам`ятні медальйони, монети із зображеннями бігунів.
Змагалися і у метанні диска.
Були диски з дерева, каменю, заліза, бронзи, нерідко прикрашалися різьбленням, зображеннями птахів, тварин або сценами спортивних змагань. Вага диска була від 1,25 до 6,63 кг.
(Сьогодні диск важить 2 кг для чоловіків і 1 кг для жінок.)
Серед болільників іноді дуже цінувалися метателі спису. Їх охоче зображували і скульптори.
Сучасна легка атлетика раніше, ніж в інших країнах, почала культивуватися в Англії.
Ще у 1837 тут відбулися перші змагання з бігу на дистанцію близько 2 км. Учасниками цього змагання були учні коледжу міста Регбі.
Незабаром і в коледжах Ітона, Оксфорда, Кембриджу, Лондона також організуються спортивні змагання. Трохи пізніше в програму змагань включається біг на короткі дистанції, біг з перешкодами і метання ваги, з 1851 включені в програму стрибки в довжину і висоту з розбігу, а з 1864 — метання молота і штовхання ядра.
Новий етап почався з проведення щорічних змагань між університетами Оксфорда і Кембриджу.
У 1865 був заснований Лондонський атлетичний клуб, що проводив перші чемпіонати країни з легкої атлетики.
У 1880 в Англії була заснована аматорська легкоатлетична асоціація, що одержала права вищого органа з легкої атлетики в межуах Британської імперії, а також у її колоніях. У США перший атлетичний клуб з`явився в 1868 у Нью-Йорку. Але, мабуть, центрами розвитку легкої атлетики в Америці в ті роки стали університети. У 1880-90-і рр. легка атлетика як самостійний вид спорту починає культивуватися майже у всіх країнах Європи.
Відродження в 1896 Олімпійських ігор сучасності дуже вплинуло на розвиток легкої атлетики.
У програму Ігор I Олімпіади в Афінах (1896) були включені 12 видів легкоатлетичних змагань.
Майже всі медалі на цих Іграх завоювали американські легкоатлети. Правда, з появою в 1952 на олімпійських іграх збірної СРСР, в американців з`явилися серйозні конкуренти в легкій атлетиці. На Олімпійських іграх в Атланті (1996) 2000 атлетів розігрували 44 комплекти нагород (більше ніж у будь-якому іншому виді спорту).
Змагання для жінок з`явилися на олімпійських іграх у 1928, на Іграх 1996 жінки змагалися у 20 видах легкої атлетики, а вже на літньому чемпіонаті світу (1999) і Олімпіаді в Сіднеї (2000) жінки почали змагатися в стрибках з шестом і метанні молота.
Нерідко саме змагання легкоатлетів-олімпійців ставали самими яскравими у житті Олімпіад.
Так було, наприклад, у Мехіко (1968), коли американський спортсмен Боб Бімон встановив феноменальний світовий рекорд у стрибках в довжину — 8 м 90 см (одразу на 55 см перевищивши світове досягнення). Цей виступ назвали «стрибком у 21 століття». Практично так воно і трапилося. Тільки через двадцять років цей результат був поліпшений.
Фантастичні секунди показала у забігах на 100 і 200 м на Олімпіаді в Сеулі американська бігунка Флоренс Гриффіт- Джойнер. Її рекорд тримається більше 14 років
Починаючи з чемпіонату світу у приміщенні 1993 року, який проходив у Торонто, збірна команда України з легкої атлетики здобула на чемпіонатах світу, Європи та Олімпійських Іграх 99 медалей різного гатунку.

Легкоатлетичні види

Класифікація і загальна характеристика легкоатлетичних вправ
Легкоатлетичні вправи поділяються на п'ять розділів:
  • ходьба, біг,
  • стрибки,
  • метання і багатоборства, які в свою чергу діляться на види, різновиди і варіанти.
Ходьба і біг — природні способи пересування людини, під час яких в динамічну роботу включаються майже всі м'язи тіла. Завдяки цьому підвищується обмін речовин, посилюється робота серцево-судинної, дихальної та інших систем організму.
Ходьба як фізична вправа має передусім оздоровче значення.
Біг — один із основних засобів всебічного фізичного розвитку, але разом з тим це і засіб активного відпочинку, оздоровлення і збереження працездатності. Під час бігу організм працює інтенсивніше, ніж при ходьбі.
Ходьбою і різними варіантами бігу можна поступово збільшувати фізичне навантаження. Крім всього іншого, і ходьба, і біг допомагають формувати і удосконалювати різні рухові якості і навички, потрібні для трудової діяльності людини: витривалість, швидкість, силу, спритність, уміння швидко і економно пересуватись, долати перешкоди і т. д. У процесі занять ходьбою і бігом виховуються також вольові якості, набуваються уміння розраховувати свої сили і орієнтуватися на місцевості.
Як засоби тренування ходьба і особливо біг допомагають підвищувати рівень досягнень в інших видах спорту.
Спортивна ходьба відрізняється від звичайної технікою рухів і має вдвічі більшу швидкість, що, звичайно, вимагає підвищених енергозатрат.
Заняття спортивною ходьбою зміцнюють внутрішні органи і системи, поліпшують їх працездатність.
Змагання з ходьби проводять на бігових доріжках стадіонів і на звичайних дорогах на дистанціях від 3 до 50 км включно. Учні (юнаки) 15-16 років змагаються лише на дистанціях 3 і 5 км, а 17-18 років — на 3,5 і 10 км.
Біг — найпоширеніший вид фізичних вправ, що входить до багатьох видів спорту (наприклад, спортивних ігор).
Перед стрибком чи метанням спортсмен звичайно робить розбіг.
У легкій ателетиці біг поділяють на гладкий, з перешкодами, естафетний і в природних умовах.
Гладкий — це біг по біговій доріжці стадіону (по колу проти годинникової стрілки) на дистанції від 30 до 30 000 м, сюди належать також біг на час — годину і дві години. Гладкий біг може бути на короткі (до 400 метрів включно), середні (500-2000), довгі (3000-10000) і наддовгі (до 42195м) дистанції. Юнаки можуть змагатися на дистанціях до 5000 м, дівчата — до 1000 м включно. На дистанції 400 м включно учасники біжать окремими доріжками, на 800 м — перші два повороти окремими, а решту — по спільній доріжці, на більші дистанцій — по спільній доріжці.
Біг з перешкодами має два різновиди. Для бар'єрного бігу на дистанція від 50 до 400 м рівномірно ставлять штучні однотипні перешкоди. Біг з перешкодами на 1500, 2000 і 3000 м проводиться через міцно встановлені (не перекидаються) бар'єри і яму з водою, що обладнується в одному з секторів стадіону. Хлопці шкільного віку можуть змагатися на всіх дистанціях, а дівчата — лише в бар(єрному бігу до 100 м включно.
Естафетний біг належить до командного виду: дистанція поділена на кілька етапів і кожен спортсмен пробігає лише один етап. В естафетному бігу етапи можуть складатися з однакових коротких або середніх дистанцій, або із змішаних. За умовами проведення естафети можуть бути зустрічними, по біговій доріжці стадіону, вулицями (кільцеві або зіркові).
Біг у природних умовах має два різновиди.
Крос проводиться по пересіченй місцевості (полями, луками але частіше у лісі) на дистанціях до 14 км включно. У кросі учні можуть змагатися на дистанціях 1, 2, 3, 5 км, а учениці — на 500 м, 1, 2 і 3 км.
Другий різновид бігу в природніх умовах — дорогами (польовими, шосейними) на дистанціях від 15 до 42 км 195 м. Традиційні пробіги також проводяться по дорогах.
Стрибок належить до природного і швидкого способу долання перешкод: для нього характерні короткочасні, але максимальні нервово-м'язові зусилля.
Стрибки зміцнюють м'язи ніг і тулуба, розвивають такі якості, як сила, швидкість, спритність і сміливість, навчають орієнтуватися в просторі, концентрувати зусилля.
Стрибки можна виконувати з місця і з розбігу.
Легкоатлетичні стрибки з розбігу поділяються на два види:
  • через вертикальні перешкоди (у висоту і з жердиною) і через горизонтальні (у довжину і потрійний). Хлопці можуть змагатися з усіх видів стрибків, трійний).
Хлопці можуть змагатися з усіх видів стрибків, дівчата — з стрибків у висоту і довжину.
Метання — це вправи у штовханні і киданні спеціальних спортивних приладів на дальність.
Вони характеризуються короткочасними інтенсивними ("вибуховими") зусиллями м'язів рук, плечового пояса, тулуба і ніг при їх координованій взаємодії.
Метання сприяють гармонічному розвиткові всієї мускулатури тіла.
Залежно від способу виконання легкоатлетичні метання поділяються на три види:
  • 1) кидком із-за голови (малий м'яч, граната, спис) з прямолінійного розбігу;
  • 2) з поворотом (диск, молот);
  • 3) поштовхом (ядро).

Історія розвитку легкої атлетики в Україні

Легка атлетика в Україні - це понад 75 тисяч спортсменів, більше тисячі тренерів, десятки тисяч прихильників оздоровчого бігу, мільйони вболівальників. Минуле чотириріччя було досить успішним для найсильніших вітчизняних легкоатлетів: 2001 рік - чемпіонати світу (Лісабон, Едмонтон) - завойовано 5 медалей, Всесвітня Універсіада (Пекін) - 6 медалей; 2002-й - чемпіонати Європи (Відень, Мюнхен) - 9 медалей, чемпіонат світу серед юніорів (Кінгстон) - 2 медалі; 2003 - чемпіонат світу (Бірмінгем, Париж) - 7 медалей, чемпіонат Європи серед молоді - 8 медалей; 2004 рік - зимовий чемпіонат світу (Будапешт) - 4 медалі, 3-тє місце в командному заліку. Нині понад 20 українських легкоатлетів у своїх видах входять до світових двадцяток найкращих спортсменів, зокрема 13 з них посідають провідні позиції у світі (1-8 місця). За підсумками чемпіонату світу серед юніорів молодіжна збірна України з легкої атлетики 2004 року посіла почесне 7-ме місце.
Як зазначає головний тренер національної команди з легкої атлетики Валерій Александров, визнано успішними виступи наших атлетів на Олімпіаді-2004: завойовано 4 медалі (Юрій Білоног - золота у штовханні ядра, Олена Красовська - срібна у бігу на 100 м з бар'єрами, Вікторія Стьопіна і Тетяна Терещук-Антипова - бронзові відповідно у стрибках у висоту і у бігу на 400 м з бар'єрами). Всі медалі завойовані ними за дуже жорсткої конкуренції з боку перш за все атлетів США. Однак не в усіх номерах програми реалізовані потенційні можливості національної команди. За кількістю завойованих золотих медалей вона посіла 12-те місце, за загальною кількістю медалей - 7-8-ме, за кількістю фіналістів змагань олімпійської програми (загальнокомандне місце за сумою очок) - 9-те.
За 2001-2005 рр. у 38 номерах Олімпійської програми 92 Українських легкоатлетів мали допуск на участь.








15.05.2020.  

Тема уроку.Бігові вправи.Стрибки в довжину з місця.  

Відео. 


https://www.youtube.com/watch?v=zVRC6e0BiFc  

https://www.youtube.com/watch?v=W7bnjxlYQGo  



18.05.2020. 

Тема уроку. Біг 30м.Човниковий біг.  

Відео.  

https://www.youtube.com/watch?v=2UbeSC9IA50&t=328s  


https://www.youtube.com/watch?v=2UF1HKhmXyg  

https://www.youtube.com/watch?v=jvfPFYssijI

https://www.youtube.com/watch?v=CsAaRRkhDS0&t=33s   




20.05.2020.  

Тема уроку. Біг30 м. Стрибки в висоту. 

Відео.   

https://www.youtube.com/watch?v=R34ioijbeXU&t=62s

https://www.youtube.com/watch?v=WjtQWp6zC8o  

https://www.youtube.com/watch?v=qh243vGPuug  

https://www.youtube.com/watch?v=klcNbVCl9bc  



22.05.2020. 

Тема уроку. Біг 1000м. Підтягування. 

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=pJ6b8K4jq1c&t=676s  

https://www.youtube.com/watch?v=n_g6REhNrGI&t=227s   



25.05.2020.  

Тема уроку. Стрибки у висоту. Підтягування.  

Відео.   

https://www.youtube.com/watch?v=kdms4eGh8-4&t=40s

https://www.youtube.com/watch?v=bZnyUu2KbQQ  

https://www.youtube.com/watch?v=2L4fLBn6xhE  



27.05.2020. 

Тема уроку. Метання м'яча. Стрибки у висоту.

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=wqzoY6_YEtU

https://www.youtube.com/watch?v=AqaT_C7THGM  

https://www.youtube.com/watch?v=PInqAWv62jA  

https://www.youtube.com/watch?v=vsFFRay-R1k

Комментариев нет: