Дистанційне навчання. 6 клас

6 клас.




16.03.2020.Тема. Передача м'яча двома руками зверху.

Корисне відео за темою



https://www.youtube.com/watch?v=C1KuuAQDiYc





17.03.2020.Тема. Прийом і передача м'яча


Відео


   



                 
 18.03.2020. 

Тема уроку. Прийом м'яча знизу.



30.03.2029. 

Тема уроку. Прийом м'яча після подачі. 


Відео.


https://www.youtube.com/watch?v=4IadMOvxANQ 




31.03.2020.

Тема уроку.Прийом м'яча після подачі. 


Відео.





01.04.2020

Тема уроку. Подача м'яча.

Відео.


https://www.youtube.com/watch?v=78YbppnFLJY&t=71s

 https://www.youtube.com/watch?v=iT1IeSaPU7c&t=85s
  
https://www.youtube.com/watch?v=6O2ZBeyNXDw&t=51s



06.04.2020.

Тема уроку. Передача м'яча двома руками зверху.

Відео.


https://www.youtube.com/watch?v=wvjG82r3c3A&t=19s




https://www.youtube.com/watch?v=PQh3gVGPXnQ&t=62s


https://www.youtube.com/watch?v=NT9MTE3qA2Y




07.04.2020.  


Тема уроку. Подача м'яча.


Відео.  


https://www.youtube.com/watch?v=RiG4HsT8WCQ&t=22s


https://www.youtube.com/watch?v=3pOQRi6YT0U










08.04.2020.

Тема уроку. Прийом і  передача м'яча знизу і зверху.


Відео.

 https://www.youtube.com/watch?v=9YzQIUMp2kM&t=41s


https://www.youtube.com/watch?v=hhmU_7llZqw  


 13.04.2020.  


Тема уроку. Подача м'яча. Прийом і передача м'яча.  

Відео.  

https://www.youtube.com/watch?v=RiG4HsT8WCQ&t=25s 

https://www.youtube.com/watch?v=p7ZZRKpeigM&t=106s      


https://www.youtube.com/watch?v=h4OKDLKZNis






14.04.2020.  


Тема уроку. Подача м'яча. Прийом і передача м'яча.  

Відео.  

https://www.youtube.com/watch?v=RiG4HsT8WCQ&t=25s

https://www.youtube.com/watch?v=p7ZZRKpeigM&t=106s      

https://www.youtube.com/watch?v=h4OKDLKZNis






ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
для перевірки теоретичних знань
з модуля «Волейбол» для учнів 5 – 7 класів
(дати 1 правильну відповідь)
1. Укажіть розміри волейбольного майданчика.
  • А - 9 м × 9 м
  • Б - 9 м × 18 м
  • В - 7 м × 12 м
2. Назвіть засновника волейболу.
  • А - Нільс Хольгрен
  • Б - Джеймс Нейсміт
  • В - Вільям Морган
3. Скільки гравців знаходяться на одній половині майданчику під час гри?
  • А - 9 гравців
  • Б - 6 гравців
  • В - 7 гравців
4. Із скількох партій складається гра?
  • А - з 2-х або 3-х
  • Б - з 3-х або 5-ти
  • В - з 4-х або 5-ти
5. Як гравці переміщаються по майданчику в наступну зону?
  • А - проти годинникової стрілки
  • Б - як заманеться
  • В - за за годинниковою стрілкою
6. Скільки кроків може зробити гравець з м’ячем під час гри «Піонербол»
  • А – 4 кроки
  • Б – не більше 3 кроків
  • В – будь-скільки
7. Під час гри «Піонербол» м’яч треба:
  • А – Впіймати
  • Б – Відбити
  • В – Нічого не робити
8. Укажіть, чим відрізняється м’яч для гри у волейбол для жінок і чоловіків.
  • А - масою
  • Б - нічим
  • В - за кольором
9. Укажіть, із яких частин складається гра у волейбол (піонербол).
  • А - партій
  • Б - таймів
  • В - періодів
10. Яким повинне бути взуття гравця у волейбол (піонербол)?
  • А – на твердій підошві
  • Б – на м’якій підошві
  • В – не має значення
1 правильна відповідь - 1 бал
2 бали нараховуються, як БОНУСНІ!

\
Футбол.  

15.04.2020. 

Тема уроку. Ведення м'яча. Удари головою.  

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=DQeRFtXhD-4&t=16  

https://www.youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0&t=54s


https://www.youtube.com/watch?v=phhtiwjHsKc&t=9s  

https://www.youtube.com/watch?v=dH6znbruTic  

https://www.youtube.com/watch?v=e3lavmO8FC4&t=33s 

https://www.youtube.com/watch?v=LMnNJTXo6q8  



21.04.2020.                                                                                                   
Тема уроку. Ведення м'яча. Удари головою.  

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0&t=54s


https://www.youtube.com/watch?v=phhtiwjHsKc&t=9s  

https://www.youtube.com/watch?v=dH6znbruTic  

https://www.youtube.com/watch?v=e3lavmO8FC4&t=33s 

https://www.youtube.com/watch?v=LMnNJTXo6q8   




22.04.2020.


Тема уроку. Ведення м'яча. Удари головою.  

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0&t=54s


https://www.youtube.com/watch?v=phhtiwjHsKc&t=9s  

https://www.youtube.com/watch?v=dH6znbruTic  

https://www.youtube.com/watch?v=e3lavmO8FC4&t=33s 


https://www.youtube.com/watch?v=LMnNJTXo6q8   

https://www.youtube.com/watch?v=uKAWsQ1qOTY&t=7s  

https://www.youtube.com/watch?v=FK8GXADIdaE&t=522s  


27.04.2020. 

Тема уроку. Зупинка м'яча. Жонглювання. 

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=K86aqG1McxE 

https://www.youtube.com/watch?v=D2g6Ox8HPMQ 

https://www.youtube.com/watch?v=zQ22tAcwdl4&t=61s 

https://www.youtube.com/watch?v=TXcJ4Wqn9Oo&t=15s 



28.04.2020. 

Тема уроку. Жонглювання. Зупинка м'яча грудьми. 

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=vzCtZ9KBQCY 

https://www.youtube.com/watch?v=918nR8ZsZMU 

https://www.youtube.com/watch?v=XzvGCd8v7gg  

https://www.youtube.com/watch?v=zlwf2RVm5HU  



29.04 2020. 

Тема уроку. Зупинка м'яча стегном. Жонглювання. 

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=kNJFAd8knbc 

https://www.youtube.com/watch?v=918nR8ZsZMU  


04.05.2020. 

Тема уроку. Зупинка м'яча грудьми. Вкидання м'яча. 

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=zlwf2RVm5HU&t=27s

https://www.youtube.com/watch?v=LS4wV6xMC6s&t=33s  

https://www.youtube.com/watch?v=TFZh2LVMk_k&t=254s  



05.05.2020. 

Тема уроку. Ведення м'яча.Зупинка м'яча. 

Відео.  

https://www.youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0&t=62s  

https://www.youtube.com/watch?v=phhtiwjHsKc&t=18s 

https://www.youtube.com/watch?v=K86aqG1McxE&t=7s 

https://www.youtube.com/watch?v=pJTfh4tL2dw  





ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
для перевірки теоретичних знань
з модуля «Футбол» учнів 6 класу

(дати 1 правильну відповідь)
1. Чи обов’язково футбольний майданчик повинне мати трав’яний покрив?
  • А - ні, але майданчик повинен бути рівним, без будь яких ям
  • Б - так
  • В - бажано
2. Через який час після споживання їжі розпочинати тренування?
  • А - Через півгодини
  • Б - Через 1,5-2 години
  • В - Одразу після споживання їжі
3. Чим можна вести м’яч у футболі?
  • А - Ногою
  • Б - Рукою
  • В - Ключкою
4. Скільки триває тайм у футболі?
  • А - 60 хв.
  • Б - 20 хв.
  • В - 45 хв.
5. У якому році ухвалили перші єдині правила гри?
  • А - 1878 р.
  • Б - 1921 р.
  • В - 1863 р.
6. Яка країна вважається батьківщиною футболу?
  • А - Іспанія
  • Б - Голландія
  • В - Англія
7. Який склад команди?
  • А - 7 гравців
  • Б - 15 гравців
  • В - 11 гравців
8. Скільки таймів у футболі?
  • А - 2 тайми.
  • Б - 3 тайми .
  • В - поки хтось не виграє.
9. Яким повинен бути колір екіпіровки воротаря?
  • А - який подобається воротарю
  • Б - повинна відрізнятися кольором від гравців своєї команди
  • В - повинна бути одного кольору з гравцями команди
10. Укажіть розміри футбольних воріт.
  • А - 7,00 м × 2,50 м
  • Б - 7,40 м × 2,40 м
  • В - 7,32 м × 2,44 м

1 правильна відповідь - 1 бал   




Легка атлетика.  

06.05.2020. 

Тема уроку. Біг 30м. Стрибки в довжину з місця. 



ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ

Боротьбу, кулачний бій і взагалі усі вправи, що розвивали силу, греки відносили до важкої атлетики. Ясно, що назва «легка атлетика» сьогодні досить умовна, адже важко назвати, наприклад, біг на довжелезну дистанцію — марафон або метання молота «легкими» фізичними вправами.
Найдавнішим змаганням атлетів, безсумнівно, є біг.
Разюче, що сьогодні ми знаємо ім`я першого олімпійського чемпіона древньої Греції і дату, коли відбулася ця подія. Це трапилося в 776 р. до н.е. в Олімпії.
Переможець був один, тому що атлети змагалися на тих іграх тільки в бігу на один стадій (приблизно 192 м) — звідси слово «стадіон».
Переможця кликали Коріб, здається, він був кухарем з міста-поліса Эліди.
В Ермітажі, у Санкт-Петербурзі, можна побачити грецькі і римські пам`ятні медальйони, монети із зображеннями бігунів.
Змагалися і у метанні диска.
Були диски з дерева, каменю, заліза, бронзи, нерідко прикрашалися різьбленням, зображеннями птахів, тварин або сценами спортивних змагань. Вага диска була від 1,25 до 6,63 кг.
(Сьогодні диск важить 2 кг для чоловіків і 1 кг для жінок.)
Серед болільників іноді дуже цінувалися метателі спису. Їх охоче зображували і скульптори.
Сучасна легка атлетика раніше, ніж в інших країнах, почала культивуватися в Англії.
Ще у 1837 тут відбулися перші змагання з бігу на дистанцію близько 2 км. Учасниками цього змагання були учні коледжу міста Регбі.
Незабаром і в коледжах Ітона, Оксфорда, Кембриджу, Лондона також організуються спортивні змагання. Трохи пізніше в програму змагань включається біг на короткі дистанції, біг з перешкодами і метання ваги, з 1851 включені в програму стрибки в довжину і висоту з розбігу, а з 1864 — метання молота і штовхання ядра.
Новий етап почався з проведення щорічних змагань між університетами Оксфорда і Кембриджу.
У 1865 був заснований Лондонський атлетичний клуб, що проводив перші чемпіонати країни з легкої атлетики.
У 1880 в Англії була заснована аматорська легкоатлетична асоціація, що одержала права вищого органа з легкої атлетики в межуах Британської імперії, а також у її колоніях. У США перший атлетичний клуб з`явився в 1868 у Нью-Йорку. Але, мабуть, центрами розвитку легкої атлетики в Америці в ті роки стали університети. У 1880-90-і рр. легка атлетика як самостійний вид спорту починає культивуватися майже у всіх країнах Європи.
Відродження в 1896 Олімпійських ігор сучасності дуже вплинуло на розвиток легкої атлетики.
У програму Ігор I Олімпіади в Афінах (1896) були включені 12 видів легкоатлетичних змагань.
Майже всі медалі на цих Іграх завоювали американські легкоатлети. Правда, з появою в 1952 на олімпійських іграх збірної СРСР, в американців з`явилися серйозні конкуренти в легкій атлетиці. На Олімпійських іграх в Атланті (1996) 2000 атлетів розігрували 44 комплекти нагород (більше ніж у будь-якому іншому виді спорту).
Змагання для жінок з`явилися на олімпійських іграх у 1928, на Іграх 1996 жінки змагалися у 20 видах легкої атлетики, а вже на літньому чемпіонаті світу (1999) і Олімпіаді в Сіднеї (2000) жінки почали змагатися в стрибках з шестом і метанні молота.
Нерідко саме змагання легкоатлетів-олімпійців ставали самими яскравими у житті Олімпіад.
Так було, наприклад, у Мехіко (1968), коли американський спортсмен Боб Бімон встановив феноменальний світовий рекорд у стрибках в довжину — 8 м 90 см (одразу на 55 см перевищивши світове досягнення). Цей виступ назвали «стрибком у 21 століття». Практично так воно і трапилося. Тільки через двадцять років цей результат був поліпшений.
Фантастичні секунди показала у забігах на 100 і 200 м на Олімпіаді в Сеулі американська бігунка Флоренс Гриффіт- Джойнер. Її рекорд тримається більше 14 років
Починаючи з чемпіонату світу у приміщенні 1993 року, який проходив у Торонто, збірна команда України з легкої атлетики здобула на чемпіонатах світу, Європи та Олімпійських Іграх 99 медалей різного гатунку.

Легкоатлетичні види

Класифікація і загальна характеристика легкоатлетичних вправ
Легкоатлетичні вправи поділяються на п'ять розділів:
  • ходьба, біг,
  • стрибки,
  • метання і багатоборства, які в свою чергу діляться на види, різновиди і варіанти.
Ходьба і біг — природні способи пересування людини, під час яких в динамічну роботу включаються майже всі м'язи тіла. Завдяки цьому підвищується обмін речовин, посилюється робота серцево-судинної, дихальної та інших систем організму.
Ходьба як фізична вправа має передусім оздоровче значення.
Біг — один із основних засобів всебічного фізичного розвитку, але разом з тим це і засіб активного відпочинку, оздоровлення і збереження працездатності. Під час бігу організм працює інтенсивніше, ніж при ходьбі.
Ходьбою і різними варіантами бігу можна поступово збільшувати фізичне навантаження. Крім всього іншого, і ходьба, і біг допомагають формувати і удосконалювати різні рухові якості і навички, потрібні для трудової діяльності людини: витривалість, швидкість, силу, спритність, уміння швидко і економно пересуватись, долати перешкоди і т. д. У процесі занять ходьбою і бігом виховуються також вольові якості, набуваються уміння розраховувати свої сили і орієнтуватися на місцевості.
Як засоби тренування ходьба і особливо біг допомагають підвищувати рівень досягнень в інших видах спорту.
Спортивна ходьба відрізняється від звичайної технікою рухів і має вдвічі більшу швидкість, що, звичайно, вимагає підвищених енергозатрат.
Заняття спортивною ходьбою зміцнюють внутрішні органи і системи, поліпшують їх працездатність.
Змагання з ходьби проводять на бігових доріжках стадіонів і на звичайних дорогах на дистанціях від 3 до 50 км включно. Учні (юнаки) 15-16 років змагаються лише на дистанціях 3 і 5 км, а 17-18 років — на 3,5 і 10 км.
Біг — найпоширеніший вид фізичних вправ, що входить до багатьох видів спорту (наприклад, спортивних ігор).
Перед стрибком чи метанням спортсмен звичайно робить розбіг.
У легкій ателетиці біг поділяють на гладкий, з перешкодами, естафетний і в природних умовах.
Гладкий — це біг по біговій доріжці стадіону (по колу проти годинникової стрілки) на дистанції від 30 до 30 000 м, сюди належать також біг на час — годину і дві години. Гладкий біг може бути на короткі (до 400 метрів включно), середні (500-2000), довгі (3000-10000) і наддовгі (до 42195м) дистанції. Юнаки можуть змагатися на дистанціях до 5000 м, дівчата — до 1000 м включно. На дистанції 400 м включно учасники біжать окремими доріжками, на 800 м — перші два повороти окремими, а решту — по спільній доріжці, на більші дистанцій — по спільній доріжці.
Біг з перешкодами має два різновиди. Для бар'єрного бігу на дистанція від 50 до 400 м рівномірно ставлять штучні однотипні перешкоди. Біг з перешкодами на 1500, 2000 і 3000 м проводиться через міцно встановлені (не перекидаються) бар'єри і яму з водою, що обладнується в одному з секторів стадіону. Хлопці шкільного віку можуть змагатися на всіх дистанціях, а дівчата — лише в бар(єрному бігу до 100 м включно.
Естафетний біг належить до командного виду: дистанція поділена на кілька етапів і кожен спортсмен пробігає лише один етап. В естафетному бігу етапи можуть складатися з однакових коротких або середніх дистанцій, або із змішаних. За умовами проведення естафети можуть бути зустрічними, по біговій доріжці стадіону, вулицями (кільцеві або зіркові).
Біг у природних умовах має два різновиди.
Крос проводиться по пересіченй місцевості (полями, луками але частіше у лісі) на дистанціях до 14 км включно. У кросі учні можуть змагатися на дистанціях 1, 2, 3, 5 км, а учениці — на 500 м, 1, 2 і 3 км.
Другий різновид бігу в природніх умовах — дорогами (польовими, шосейними) на дистанціях від 15 до 42 км 195 м. Традиційні пробіги також проводяться по дорогах.
Стрибок належить до природного і швидкого способу долання перешкод: для нього характерні короткочасні, але максимальні нервово-м'язові зусилля.
Стрибки зміцнюють м'язи ніг і тулуба, розвивають такі якості, як сила, швидкість, спритність і сміливість, навчають орієнтуватися в просторі, концентрувати зусилля.
Стрибки можна виконувати з місця і з розбігу.
Легкоатлетичні стрибки з розбігу поділяються на два види:
  • через вертикальні перешкоди (у висоту і з жердиною) і через горизонтальні (у довжину і потрійний). Хлопці можуть змагатися з усіх видів стрибків, трійний).
Хлопці можуть змагатися з усіх видів стрибків, дівчата — з стрибків у висоту і довжину.
Метання — це вправи у штовханні і киданні спеціальних спортивних приладів на дальність.
Вони характеризуються короткочасними інтенсивними ("вибуховими") зусиллями м'язів рук, плечового пояса, тулуба і ніг при їх координованій взаємодії.
Метання сприяють гармонічному розвиткові всієї мускулатури тіла.
Залежно від способу виконання легкоатлетичні метання поділяються на три види:
  • 1) кидком із-за голови (малий м'яч, граната, спис) з прямолінійного розбігу;
  • 2) з поворотом (диск, молот);
  • 3) поштовхом (ядро).

Історія розвитку легкої атлетики в Україні

Легка атлетика в Україні - це понад 75 тисяч спортсменів, більше тисячі тренерів, десятки тисяч прихильників оздоровчого бігу, мільйони вболівальників. Минуле чотириріччя було досить успішним для найсильніших вітчизняних легкоатлетів: 2001 рік - чемпіонати світу (Лісабон, Едмонтон) - завойовано 5 медалей, Всесвітня Універсіада (Пекін) - 6 медалей; 2002-й - чемпіонати Європи (Відень, Мюнхен) - 9 медалей, чемпіонат світу серед юніорів (Кінгстон) - 2 медалі; 2003 - чемпіонат світу (Бірмінгем, Париж) - 7 медалей, чемпіонат Європи серед молоді - 8 медалей; 2004 рік - зимовий чемпіонат світу (Будапешт) - 4 медалі, 3-тє місце в командному заліку. Нині понад 20 українських легкоатлетів у своїх видах входять до світових двадцяток найкращих спортсменів, зокрема 13 з них посідають провідні позиції у світі (1-8 місця). За підсумками чемпіонату світу серед юніорів молодіжна збірна України з легкої атлетики 2004 року посіла почесне 7-ме місце.
Як зазначає головний тренер національної команди з легкої атлетики Валерій Александров, визнано успішними виступи наших атлетів на Олімпіаді-2004: завойовано 4 медалі (Юрій Білоног - золота у штовханні ядра, Олена Красовська - срібна у бігу на 100 м з бар'єрами, Вікторія Стьопіна і Тетяна Терещук-Антипова - бронзові відповідно у стрибках у висоту і у бігу на 400 м з бар'єрами). Всі медалі завойовані ними за дуже жорсткої конкуренції з боку перш за все атлетів США. Однак не в усіх номерах програми реалізовані потенційні можливості національної команди. За кількістю завойованих золотих медалей вона посіла 12-те місце, за загальною кількістю медалей - 7-8-ме, за кількістю фіналістів змагань олімпійської програми (загальнокомандне місце за сумою очок) - 9-те.   






06.05.2020. 

Тема уроку. Біг 30м. Стрибки в довжину з місця.
Відео.



https://www.youtube.com/watch?v=6lQa_nIvV9M&t=1s  

https://www.youtube.com/watch?v=2UbeSC9IA50&t=342s 

https://www.youtube.com/watch?v=7_3dgyOgoX4&t=6s  

https://www.youtube.com/watch?v=-FCpkqrKIAg&t=40s  

https://www.youtube.com/watch?v=EAt2Q1FKYbc   




12.05.2020.  

Тема уроку. Стрибки в довжину з місця.Біг 30м. 

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=H18nzVu4xJY&t=7s  

https://www.youtube.com/watch?v=W7bnjxlYQGo  

https://www.youtube.com/watch?v=cZ3-5jYBtIw&t=2s  

https://www.youtube.com/watch?v=2UbeSC9IA50&t=346s  



13.05.2020. 

Тема уроку. Човниковий біг. Бігові вправи.  

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=CsAaRRkhDS0&t=49s 

https://www.youtube.com/watch?v=cEcOBFRS9Ew  

https://www.youtube.com/watch?v=wYyv4RMq7fA&t=13s  

https://www.youtube.com/watch?v=DwYm2fNuNUI  



18.05.2020.  

Тема уроку. Човниковий біг. Підтягування.  

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=UYcvgMUCinU  

https://www.youtube.com/watch?v=y_tgBkLbHro  

https://www.youtube.com/watch?v=XHMXrVkgyO0  

https://www.youtube.com/watch?v=jEY9UpdeY1U  




19.05.2020.  

Тема уроку. Стрибки в довжину з розбігу. Стрибки зі скакалкою.  

Відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=cbI3BGjuctI

https://www.youtube.com/watch?v=B-OwMMzGNxQ


https://www.youtube.com/watch?v=JYoKAZirQSM&t=276s  

https://www.youtube.com/watch?v=wLMLNFLAUQM&t=113s  




20.05.2020. 

Тема уроку. Стрибки у висоту.Бігові вправи. 

Відео. 


Комментариев нет: